به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی با اعلام اینکه عرضه کلیه محموله­ های کنجاله سویا فقط از طریق سامانه بازارگاه انجام می شود، گفت: در راستای اجرای ضوابط اختصاصی نهاده­ ها و کالاهای اساسی موضوع ماده 2 دستورالعمل تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف تعدیل و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمتها و نیز جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی ، عرضه کلیه محموله­ های کنجاله سویا ( اعم از نقدی و غیر نقدی ) از تاریخ یکم دی ماه98 فقط از طریق سامانه بازارگاه به آدرس http://sps.bki.ir  انجام می­ پذیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: بر این اساس، کلیه دامداران و بهره ­برداران محترم بخش کشاورزی استان می بایست از طریق سامانه بازارگاه  اقدام نمایند و فروش خارج از سامانه مذکور، مجاز و ممکن نیست.

وی بیان کرد: کلیه متقاضیان محترم ضرورت دارد به منظور جلوگیری از هر گونه وقفه در تامین کنجاله سویا مورد نیاز نسبت به ثبت حساب فعال نزد شعب بانک کشاورزی و اتصال آن به سامانه بازارگاه اقدام نمایند.

شایان ذکر آنکه به استناد نامه مورخ  17 شهریور98 مدیر محترم امور اعتباری و بانکداری بانک کشاورزی ، شعب بانک مکلف می باشند وجوه واریزی به این حساب که بابت خرید نهاده است را به هیچ عنوان برای تعهدات مستقیم و غیر مستقیم ( بدهی ) صاحب حساب منظور ننمایند.