به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (۷ بهمن۹۸) گردهمایی امور اراضی استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان امور اراضی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار گردید.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی با بیان اینکه اعمال قانون نباید باعث ناراحتی کسی شود، گفت: اگر پیشگیری انجام شود، نیازی به برخورد و یا اعمال قانون سخت نخواهد بود.

 نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: در حریم های خصوصی حقوق مردم باید رعایت و در کنار آن حقوق دولت هم نباید ضایع گردد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با بیان اینکه تسهیل امور سرمایه گذار در استان، یکی از اهداف ما می‌باشد، گفت: سهولت کارها برای سرمایه گذار در استان یکی از هدف های اصلی سازمان می باشد.

 غلامرضا قوسی، خاک را به عنوان بستر زمین معرفی کرد و اظهار داشت: تمام فعالیت ها در بستر خاک انجام می شود و ما نیز باید از اراضی و خاک استان حفاظت و حراست کنیم.

 وی بیان کرد: ما مسئول حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی استان هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

 وی با بیان اینکه نظارت باید به موقع انجام شود ادامه داد: حفظ اراضی مهم است اما نباید مانع توسعه واحدهای تولیدی شویم و باید برای سرمایه گذار انگیزه ایجاد شود.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تشریح کرد: در استان باید از طرح هایی که توجیه اقتصادی دارند حمایت کامل شود