به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (7 آذر) با حضور مهندس منصوری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت  خدمات  حمایتی کشاورزی کشور، مهنس حسینی معاون تسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سجادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، دکتر جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، دکتر اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، دکتر اسدزاده مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و ادارات تابعه، مراسم تکریم و معارفه چند تن از مدیران سازمان برگزار گردید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این مراسم با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون حاکمیت اسلامی مد نظر همه انبیا و اوصیا الهی بوده است، گفت: اجرای قانون بر مبنای حاکمیت اسلامی بسیار مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی سجادی ضمن تاکید بر اهمیت نقش جهاد کشاورزی در حمایت از تولید کنندگان و بهره برداران کشاورزی استان افزود: سازمان جهاد کشاورزی با تمام توان در راه پیشرفت و آبادانی استان همچنین تسهیل در امور کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی گام بر می دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه کمک به اقتصاد و درآمد خانوار برای معیشت به خودی خود شکل نمی گیرد، اظهار کرد: برای معیشت بهتر حمایت و همکاری دو طرفه بین مسئولین و بخشهای خصوصی و نیز بهره برداران کشاورزی بسیار مهم است.

مهدی جعفری اظهار داشت: برنامه و سیاست های سازمان، افزایش درآمد کشاورزان و بهره برداران و بهبود وضعیت اقتصادی و سفره مردم برای ضریب ماندگاری بسیار مهم و ارزشی است.

مهندس منصوری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت  خدمات  حمایتی کشاورزی نیز در این مراسم با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی در حدود 1 قرن فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهارداشت: سابقه دیرینه شرکت، جایگاه این شرکت را در میان متولیان مشخص و از جایگاه ویژه برخوردار است و خرسندیم که هم اکنون انواع کود در انبارهای کشور موجود است.

گفتنی است در پایان مراسم از تلاشهای خانم زرگری بعنوان مشاور سابق رئیس سازمان، آقای محمدابراهیم ابراهیمی معاون سابق بهبود تولیدات دامی، آقای مهدی نوفرستی سرپرست سابق شرکت خدمات حمایتی و همچنین آقای دکتر اصغرزاده مدیرکل سابق دامپزشکی استان تقدیر و در این راستا خانم ابراهیمی بعنوان مشاور رئیس سازمان در امور بانوان، آقای حسینی نسب بعنوان سرپرست معاونت بهبودتولیدات دامی سازمان، آقای احمد بیکس بعنوان سرپرست شرکت  خدمات  حمایتی کشاورزی استان و آقای بخشی بعنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی معرفی شدند.