به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز سه‌شنبه (۸ آذر) جلسه کارگروه  امکان سنجی تولید دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با حضور دکتر اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، دکتر جعفری رئیس سازمان، مهندس شریعتی فر مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری ، دکتر احمدی‌زاده رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان و همچنین  مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان برگزار گردید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: دو مبحث بسیار مهم در این جلسه مورد بررسی خواهد بود که ابتدا تبیین سیاست ها و نیازسنجی های بخش کشاورزی و سپس معرفی فعالیت ها و طرح مسائل و چالش های فراوری شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه کشاورزی مطرح می گردد.

مهدی جعفری با بیان اینکه ما در زمینه تامین شکر زنبورداران استان مشکلی نداریم، افزود: عزم خود را برای حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی جزم کرده ایم و تلاش میکنیم که موانع و مشکلات موجود را از سر راه مدیران این شرکت ها حذف کنیم .

در این نشست مسئولان مشکلات شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی را به صورت موردی و تخصصی مورد بررسی قرار دادند و برای حل مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده راهکارهای لازم را ارائه کردند.