به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه (23 خرداد) جلسه هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک صداوسیما با سازمان جهادکشاورزی در محل سالن جلسات صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر کل صداوسیمای مرکز استان با اشاره به اهمیت کشاورزی در رونق روستا و توسعه اقتصادی استان گفت: می‌بایست برنامه‌ریزی‌های مدونی در جهت توسعه رسانه‌ای، ترویجی کشاورزی صورت پذیرد.

علیرضا آینه‌دار افزود: ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی موقعیت مناسبی را در جهت معرفی ظرفیت کشاورزی به ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ سازی عمومی کشاورزی پیش رو قرار داده است.

وی بیان کرد: بی ‌تردید همکاری‌های مشترک فی مابین صداوسیما و سازمان جهادکشاورزی استان نقطه عطفی در جهت دستیابی به رونق تولید کشاورزی استان به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: یکی از اقدامات مدیریتی در دوره اخیر استفاده از ظرفیت تمامی بخش‌های کشاورزی به منظور حرکت خانواده جهادکشاورزی است.

محمد حسین اکبری افزود: ایجاد هماهنگی درون و بین دستگاهی در شرایط فعلی عامل اصلی خدمت مردمی است.

وی با تاکید به نقش مشارکت مردم در پیشبرد امور گفت: وظیفه اصلی جهادکشاورزی خدمت بی‌منت به جامعه کشاورزی و مردم است و در همین راستا می‌بایست تمام برنامه‌ریزی‌ها برای اولویت خدمت بی‌حاشیه در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از طرح‌های کاربردی در این حوزه نهضت استفاده از ظرفیت سلول‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی می‌باشد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با تاکید به تبیین فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم گفت: اجرای این طرح نقش ویژه‌ای در استفاده از ظرفیت منابع آب چاه‌های کشاورزی در راستای تداوم تولید دارد.