به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی بیرجند، غلامرضا وارسته در گفت و گو با مدیرروابط عمومی، اظهار داشت: خوشبختانه ازهفته گذشته تاکنون عملکرد خوبی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم" تنظیم بازار" در شهرستان بیرجند صورت گرفت که هیچ کمبودی دراین زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام اقلام اساسی مورد نیاز مردم شهرستان بیرجند موجود است، عنوان کرد: کمبودی در زمینه این اقلام نداریم و خوشبختانه با حضور بازرسان"همیاران بازار" در بحث وجود اقلام تنظیم بازارتوانسته‌ایم عملکرد خوبی را در هفته گذشته و به خصوص هفته جاری شاهد باشیم.
وارسته اذعان داشت: روزانه 14 تیم گروهی برای بازرسی و نظارت در بازار حضور دارند.
وی اضافه کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارتی14اکیپ هستند که روزانه  در دو شیفت صبح و بعد از ظهر از فروشگاه های زنجیره ای، بازار روزها و ... بازید به عمل می آورند.
مدیرجهادکشاورزی بیرجند گفت: تاکید ما این است که نظارت‌ها نباید تک بعدی باشد یعنی در هر مغازه‌ای که مراجعه‌ای صورت می‌گیرد حتماً اقلام دیگر نیز نظارت شود.
وارسته با بیان اینکه نباید نظارت‌ها صرفاً بر روی چهار قلم اصلی شامل روغن، تخم مرغ، مرغ و ماکارونی خلاصه شود، اذعان داشت: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که همه جوانب اساسی عرضه اقلام مورد نیاز مردم در آن لحاظ شود.
وی اضافه کرد: گشت‌های بازرسی به دنبال این هستند که اگرکمبودی در کالاهای اساسی در بازار مشاهده نمودند پیگیری در توزیع مناسب آن را داشته باشند.