به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مهندس اکبری سرپرست سازمان جهادکشاورزی در پیامی، فرارسیدن هفته روابط عمومی (25 لغایت 31 اردیبهشت) را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

در دنیای ارتباطات امروزی، نقش روابط عمومی به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است. روابط­عمومی، به مثابه آینه تمام­نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته­اند. در این میان روابط‌عمومی به عنوان سامانه‌ای منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی، می تواند پلی باشد برای ایجاد و حفظ ارتباط یک مجموعه با دنیای خارج از آن.
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط­عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم­داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط­عمومی است.  این روز در حقیقت فرصت ارزشمندی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

­­­­­­­اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی به تلاشگران این عرصه، از زحمات و مساعی بی دریغ مسئولین روابط عمومی، کارشناسان و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع در حوزه عمل کشاورزی و دامپروری استان، قدردانی می­نمایم. از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی را مسئلت دارم.

 

محمدحسین اکبری

سرپرست سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی