شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
-
اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد و تهیه گزارش های لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به ریاست سازمان و سایر مراجع ذیربط
-
انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها
-
دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارشهای لازم
-
همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات
-
بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشا در سطح سازمان مطابق مقررات مربوطه
قوانين و مقررات
اشتراک
گزارش