به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، در نخستین جلسه منطقه ای زکات در سال 99 که بصورت ویدوئو کنفرانس برگزار گردید، گفت: تعامل مناسب ستاد احیای زکات سازمان جهاد کشاورزی با ستاد زکات استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و تشکل های غیر دولتی بخش کشاورزی برای احیا و ترویج پرداخت زکات در خراسان جنوبی بسیار موثر و مفید است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی سجادی افزود: باید از وجود ائمه جمعه و جماعت شهرستان ها و از تمام توان و فرصت ها برای احیا و ترویج فرهنگ زکات استفاده گردد تا مردم با پرداخت زکات به این فریضه بزرگ الهی عمل نمایند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سطح مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها، مراکز جهاد کشاورزی، مراکز خرید محصولات و همچنین در جمع تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی به تبلیغ و ترویج فرهنگ پرداخت زکات می پردازند.

وی با اشاره به اینکه سازمان و کلیه همکاران زیر مجموعه در راستای احیای فرهنگ زکات هرگونه اقدام تبلیغاتی را انجام دهند، گفت: امیدواریم که نهضت احیا و ترویج زکات در همه سطوح به کارکردهای شایسته خود منتهی و برکات آن شامل مردم مومن و متعهد خراسان‌جنوبی گردد.