به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه(۴بهمن۱۴۰۰) رییس سازمان به همراه مسئول عقیدتی سازمان و جمعی از معاونین و مدیران سازمان، به دیدار فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) رفتند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به این که سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در زنجیره تولید بسیار مهم است گفت: تولیدات محصولات کشاورزی باید حمایت و علمی سازی گردد.

دکتر مهدی جعفری با بیان اینکه کشاورزی حوزه بسیار حساسی است و تعلل در انجام خدمات کشاورزی توسط مدیران جایگاهی ندارد، افزود: به زودی شاهد یک انقلاب بسیار مناسب در بهره وری حوزه دام و طیور خواهیم بود.

وی با بیان این که سیاست ها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، تشریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های وزارت و سیاست های سازمان، اجرای طرح کشاورزی قراردادی می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید بذری که بازار فروش ندارد، کشت گردد، ادامه داد: یکی از سیاست های مهم وزارتخانه و سازمان جهادکشاورزی سنددار شدن اراضی کشاورزی به نام اشخاص است.

دکترجعفری با اعلام اینکه اطلاعات آمار و داده های کشاورزی می بایست صحیح و دقیق باشد، اظهار داشت : با توجه به اینکه تراز تجاری در حوزه کشاورزی پایین است، می بایست بازار صادرات رونق یابد تا عملکرد کشاورزی استان مثبت گردد.

در این دیدار طرفین برتعامل و همکاری بیشتر در راستای خدمت جهادی تاکید کردند.