به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه (۲۶ دی۹۷) نماینده ولی فقیه در سازمان، رییس سازمان، مدیر حوزه ریاست، مدیر شیلات و آبزیان و رییس اداره روابط عمومی سازمان برای بازدید از حوزه کشاورزی، پروژه های قابل بهره برداری، دیدار با کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی شهرستان قاینات به این شهرستان سفر کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قاینات در دیدار رییس سازمان با همکاران شهرستان ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: حضور شما در جمع همکاران نشانگر دغدغه شما برای بخش کشاورزی استان و همچنین عملکرد همکاران عزیز است که به فال نیک میگیریم.

عبدالحسین سجادی با اشاره به وجود روحیه جهادی در ضمیر همه همکاران شهرستان، افزود: بحث استفاده از نیروی انسانی بسیار مهم است که ما با کمبود نیرو مواجه هستیم ولی از کیفیت کار جهاد کم نشده است اما از ریاست محترم سازمان تقاضا داریم نگاه ویژه ای به این شهرستان بدلیل وسعت حوزه کشاورزی قاینات داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در جمع همکاران شهرستان با بیان اینکه سخت کوشی یکی از شاخصه های کلیدی ایرانیان است، عنوان کرد: مردم استان ما با داشتن روحیه جهادی و مقاومت، در برابر هرگونه حرکت یا تحریم ظالمانه ای ایستادگی می کنند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سجادی تشریح کرد: امروز همه نگاه ها به تولید ملی است و کشاورزی هم یکی از تأثیرگذارترین بخش های استان است که همه باید برای این تولید تلاش ویژه ای داشته باشند.

در ادامه جلسه مهندس غلامرضا قوسی با اشاره به حمایت همه جانبه از تولید، بیان کرد: تولید یعنی خودکفایی که این خودکفایی نیاز جامعه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه با تحریم مواجه هستیم ولی از پا ننشستیم، افزود: در خراسان جنوبی خشکسالی هم مزید بر تحریم ها شده است اما متولیان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، با مدیریتی مناسب و متناسب با این شرایط، همچنان فعالیت میکنند.

وی ادامه داد: ما از گذشته منابع و ظرفیتهایی مانند شرکت های سهامی زراعی، گلخانه ها و تشکل های کشاورزی را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه اکنون شرایط برای فعالیت کشاورزی یا تولید در این بخش سخت تر از قبل است، گفت: ما با همین شرایط سخت هم باز توانستیم رتبه دوم کشوری را با معرفی ۱۴ نمونه ملی کسب کنیم و این بازگو کننده این است که خواستن توانستن و فعلی بنام نمیتوانیم، نداریم.

غلامرضا قوسی عنوان کرد: در هر کاری اگر مدیریتی وجود نداشته باشد، نتیجه عملکرد آن مثبت نخواهد بود و باعث اتلاف انرژی و زمان میگردد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه موفقیت ها جز با همدلی و هم فکری و داشتن روحیه جهادی محقق نمی شود، گفت: با نگاهی به دریافتی همکاران کاملا مشخص میگردد که فعل خواستن، همکاری و مشارکت در مدیریت جهادی تعریف شده است و غیر از این موفقیتهای جهادکشاورزی در تولیدات بومی محقق نمی گردید.