به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز یک‌شنبه (۳۰ دی۹۷) با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، مدیر حوزه ریاست، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان، مراسم تکریم و معارفه معاون بهبود تولیدات دامی در سالن جلسات شهدای سازمان برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین سجادی در حاشیه این مراسم با تأکید بر داشتن روحیه جهادی در وظایف سازمان جهاد گفت: معاونت دام بسیار حوزه گسترده ای است و نقش موثری در سفره مردم دارد و همه همکاران این سازمان با همان روحیه جهادی باید به فکر پیشرفت اهداف و خدمت رسانی مناسب تر به جامعه هدف کشاورزی عمل نمایند.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: همکاران عزیز در این معاونت بسیار پرتلاش بوده و کارهای خوبی را انجام داده اند اما بخاطر وسعت و گستردگی این حوزه، هنوز هم باید با استفاده از سیستم های نوین دامپروری و تولید، گام های بزرگ تری برداشت.
وی با اشاره به حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بحث دام و طیور، ادامه داد: در معاونت امور دام می بایست از اندک فرصت ها استفاده کرد و با جذب سرمایه گذاران، تولیدات داخلی را افزایش داد.
حجت الاسلام والمسلمین سجادی بیان کرد: بسیاری از روستاییان و مردم استان خراسان جنوبی با دامپروری بیگانه نیستند و سرمایه گذاری برای تاسیس کارخانه های فراوری تولیدات دام و طیور، می تواند باعث ایجاد اشتغال برای خیل عظیمی از جوانان این منطقه شود و همکاران عزیز ما باید برای این مهم در حد امکان اقدام نمایند.
در پایان این مراسم، از زحمات دکتر سیدجلال مدرسی بعنوان تقدیر و مهندس محمود اشرفی گل بعنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان معرفی گردید.