به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، عصر روز گذشته (شنبه14 مهر) در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مشاور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، از خدمات هاشم ولی پور مطلق قدردانی و غلامرضا قوسی به عنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در زمانی که جهاد کشاورزی در بیرجند شکل گرفت، تنها یک مدیریت شهرستانی داشتیم  و بدون اینکه نیروی تزریق شود سازمان دهی خوبی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی افزود: با تلاش  و کوششهایی که انجام شد توانستیم در سطح سازمانهای کشور با توجه به اینکه سازمانی نوپا هستیم، رتبه های خوبی کسب کنیم.

وی بیان داشت: با وجود خشکسالی ها و همه مشکلات تا حدودی رضایت مردم حاصل شد اما از نیروی انسانی با کمبود روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود : با همراهی، همگامی، یکپارچگی بخش های مختلف و انسجام می شود گام های خوبی برداشت  و امیدواریم برکات کمیسیون کشاورزی شامل حال استان شود.

وی با بیان اینکه گرچه خشکسالی ها مردم استان را آزار می دهد اما خوشبختانه در بخش باغداری، باغبانی توجه خوبی به زرشک، پسته، زیتون، زعفران بوده است،اظهار داشت: خروجی بخش کشاورزی استان در بخش زراعت ضعیف است.

در این مراسم از زحمات و تلاشه های هاشم ولی پور مطلق تقدیر و غلامرضا قوسی به عنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی معرفی گردید.

لازم به ذکر است که هاشم ولی پور مطلق رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به عنوان دستیار ویژه وزیر جهاد کشاورزی منصوب شده است.