به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، محمد مودی از کسب افتخاری دیگر برای مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان خبر داد و گفت: اداره رسانه های آموزشی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی در یازدهمین جشنواره ملی شهید آوینی با کسب بیشترین تعداد جوایز حایز رتبه اول کشوری شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این مراسم که با حضور دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تات، دکتر قاسمی معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج و مدیران هماهنگی ترویج کشاورزی و روسای ادارات رسانه­های آموزشی استان ها برگزار گردید، استان خراسان جنوبی در حوزه رسانه­های دیداری و نوشتاری به عنوان استان برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

وی افزود: بر اساس آرای هیئت داوران علی شریفی به عنوان بهترین تصویربردار در مستند "کشمو" و ملیحه کاووسی به عنوان بهترین صدابردار در برنامه رادیویی" دهکده" دیپلم افتخار و تندیس یازدهمین جشنواره ملی رسانه های کشاورزی یادوراه جهادگر شهید سید مرتضی آوینی را از آن خود کرد.

مودی گفت: همچنین علی شریفی در بخش عکس با اثر" تمنای باران "موفق به کسب مقام سوم و دیپلم افتخار این جشنواره شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در دبیرخانه این جشنواره بیش از هزار 970 اثر ارسال و در 13 بخش مختلف داوری شد، ادامه داد: مستند 20 دقیقه ای " کشمو" با هدف آموزش و ترویج کشاورزی شنبه هر هفته بعد از خبر 20 از سیمای خاوران به روی آنتن می رود.

دهکده هم عنوان برنامه ویژه روستا رادیو خاوران است که با رویکرد "توسعه پایدار روستـایی و آموزش روستائیان در زمینه های گوناگون مانند کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، بهداشت، صنعت، حفظ محیط زیست، تحصیـل به صنعت، تعاونـی های روستایی، مشاغل روستایی از قبیل صنایع دستی و ..." و همچنین توجه به خرده فرهنگ های مردم روستا تولید و پخش شد.