به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز سه‌شنبه (۲۳ آبان) نشست بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام محمدی سرمربی حلقه صالحین بسیج ادارات، مهندس ارژنگی قائم‌مقام رئیس سازمان، حجت‌الاسلام یوسفی مسئول تمشیت دفترحوزه نمایتدگی ولی فقیه، شمشیری رئیس اداره امور ایثارگران سازمان و همکاران عضو گروه‌های حلقه صالحین با موضوع جهاد تبیین برگزار گردید.

حجت‌الاسلام یوسفی مسئول تمشیت دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، جهاد تبیین از منظر مقام معظم رهبری را مهم‌ترین عرصه جهاد دانست و اظهار داشت: اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند. از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگان بیان کرد.

محسن ارژنگی نیز در این جلسه با بیان اینکه همبستگی با کودکان فلسطینی فقط یک همدردی نیست، گفت: این یک تعهد است، تعهد به آینده ای بهتر.

قائم‌مقام رئیس سازمان افزود: همبستگی ما به معنای ایستادن در کنار آنها، ارائه حمایت و تقویت صدای آنهاست.

حجت‌الاسلام محمدی نیز به مقاومت ملت مظلوم فلسطین و حوادث اخیر غزه اشاره کرد و گفت: مساله‌ی فلسطین و مبارزه برای آزادسازی آن از شرِ رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موضوعات کلیدی و پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب اسلامی و از مهم‌ترین دستورکارهای انقلاب و نظام اسلامی است.

سرمربی حلقه صالحین بسیج ادارات افزود: تکلیف هر شخصی در دوران غیبت امام عصر(عج) مشخص است که ابتدا می‌بایست انتظار فرج را پرورش داد و سپس انجام اعمال عبادی و ترک زذایل اخلاقی می‌باشد و همه مکلف به انجام آن هستیم.