به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، فرمانده بسیج پایگاه نبوت سازمان ضمن تبریک آغاز هفته بسیج گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در طول این هفته در سازمان تدارک دیده شده و برگزار خواهد گردید.

حسن شمشیری از برگزاری کلاس آموزشی برای کشاورزان در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: در طول هفته بسیج مسابقه کتابخوانی برای همکاران سازمان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: روز پنجشنبه مراسمی با حضور فرمانده‌های بسیج خانواده بزرگ جهادکشاورزی و همچنین فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات استان با سخنرانی دکتر جعفری رئیس سازمان برگزار می‌گردد.

 وی ساماندهی گروهان امنیت را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته برشمرد و ادامه داد: در این مراسم از بسیجیان نمونه سازمان و ادارات تابعه تجلیل خواهد شد.

فرمانده بسیج پایگاه نبوت سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: همچنین در همان روز خواهران سازمان با حضور در گلزار شهدای گمنام و انجام غبارروبی ادای احترامی به شهدای گمنام خواهند داشت.

حسن شمشیری از برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه مرکز استان خبر داد و گفت: روز جمعه (سوم آذرماه)، با حضور رئیس سازمان معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و سایر مسئولین سازمان و شهرستان بیرجند میز ارتباطات مردمی همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

 
 
 

1000 Characters left


Visitor statistics

Today0
Yesterday0
This Month0
Total114134