به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی صبح امروز شنبه (۴ آذر) جلسه سیاست‌های بررسی وضعیت صنعت طیور استان با حضور قائم‌مقام رئیس سازمان، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر طیور و سایر اعضا در محل سالن جلسات شهدای کشاورز سازمان برگزار شد.

مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی در این خصوص گفت: در راستای اجرایی نمودن سهم استان از مجموع جوجه‌ریزی کشور، سازمان جهادکشاورزی برنامه‌ریزی مدونی را در دستور کار قرار داده است.

حامد عارفی‌نیا با اشاره به روند رو به رشد تولید در استان خراسان جنوبی افزود: ما به دنبال آن هستیم تا در کنار تامین بازار، حمایت‌های مناسب از تولید گوشت مرغ در استان صورت پذیرد.

وی تولید گوشت مرغ را یکی از مزیت‌های تولیدات کشاورزی برشمرد و ادامه داد: برای حفظ امنیت تولید در استان و همچنین حفظ چرخه تولید گوشت مرغ می‌بایست سود اقتصادی صنعت در همه زیر بخش‌های آن تامین شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در همین راستا برگزاری جلسات بررسی وضعیت سیاست‌های صنعت طیور با رویکرد حل مشکلات تولید در دستور کار قرار دارد.

عارفی‌نیا افزود: با توجه به نقش استان در تامین گوشت مرغ استان‌های مجاور، پیگیری مسائل مرتبط با تولید شرایط ویژه‌ای را نیز برای استان فراهم نموده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش همه دست‌اندرکاران صنعت طیور، حفظ وضع موجود را ماحصل همت جهادی همگانی دانست و بر رفع موانع و مسائل مرتبط با توسعه صنعت تاکید نمود.