به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به همراه حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور دفتر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، لوح یادبود و تندیس کسب عنوان رتبه برتر عملکرد در گروه تولیدی و خدماتی جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ را به مهدی جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اهداء نمودند.

در این لوح تقدیر آمده است؛

 

جناب آقای مهدی جعفری

مدیر کل محترم جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی

خدمت به مردم شریف استان خراسان جنوبی توفیقی الهی نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشأن (قدس‌سره) و شهدای والا مقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهادند.

در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تاکیدات رئیس جمهور محترم بر اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری با هدف ارتقای بهره‌وری، پیشرفت و توسعه و بر اساس نتایج بررسی‌ها و ارزیابی ستاد جشنواره حائز کسب عنوان رتبه برتر عملکرد در گروه تولیدی و خدماتی جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شده‌اید. از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه برای ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایت مردم و اعتلای استان قدردانی به عمل می‌آید.

توفیق روز افزون جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای (دامت برکاته) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

 

جواد قناعت

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان